1. Zijn de items handgemaakt?
Ja, al onze kleding items zijn handgemaakt.
2. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Retourzendingen worden momenteel binnen 7 werkdagen verwerkt. Helaas kunnen wij voor het moment van verwerking niet zien of een retourzending bij ons binnen is gekomen.
3. Wil je een of meerdere items terugsturen?
Stuur het item (of de items) binnen 14 dagen na ontvangst terug. Wij verwerken de retourzendingen eenmaal in de week en storten het voor de geretourneerde items betaalde bedrag dan terug naar de rekening waar de betaling vandaan is gekomen. Helaas zien wij pas bij het verwerken van een retourzending of deze bij ons is binnengekomen.
De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
3. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij leveren de items tussen de 3 en 7 werkdagen. Mocht postnl vertraging heben, zijn wij hier niet voor aansprakelijk.
4. Hoe vallen de maten?
Al onze kleding valt op maat. Maar zit uw kindje tussen 2 maten in raden wij de grootste maat aan.
5. Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?
Helaas kan dat om administratieve redenen niet.
6. Kunnen jullie kleding op maat maken?
Ja, dit kunnen wij.
7. Ik heb een e-mail ontvangen met de melding dat mijn bestelling is verzonden. Kan ik ook track & trace informatie ontvangen?
Zodra je bestelling wordt ingescand (laat op de avond), wordt er een automatische e-mail verstuurd met de barcode van de zending. Deze e-mail wordt door onze logistieke partner verstuurd en komt mogelijk in je junkmail terecht.